dilluns, 4 d’agost del 2014

Santa Carme

Aquesta és la felicitació que enguany he fet per a la meva amiga Ma.Carme. 

La idea és una barreja de dues que vaig trobar al Pinterest: aquesta i aquesta altra (que no us podeu deixar de visitar: que bé treballa aquesta noia!)

Els materials: cartolina blanca, tinta Distress Picked Rapsberry, restes de papers d'scrap, troquel Stitched Journaling Card de Lawn Fawn, Backers Twine i un botó. 

Espero que us agradi (perdoneu la qualitat de la foto. Feta amb pressa amb el mòbil):



2 comentaris:

  1. Ei! què bé que has posat el gadget de seguidors :) ara ja no em perdré res del que facis. La targeta és preciosa, molt dolça, m'encanta el paper de flors darrera i el detallet del botó amb el cordill. Un petonàs

    ResponElimina
  2. Aish... t'he respost la teva pregunta sobre els papers de la Marisa al meu blog :)

    ResponElimina