dissabte, 30 d’agost del 2014

Card-in-a-box infantil


Bon dia!
Després de penjar-vos les fotos de la felicitació de la gran, he recordat que no us havia ensenyat la card-in-a-box que vaig fer per l'aniversari de la petita, el desembre passat.
Feia temps que veia gent que feia aquest tipus de targetes i em tenia força intrigada el seu funcionament. Així que vaig decidir provar-ho i, després de veure un parell de tutorials, ja va estar fet! Una targeta d'allò més "resultona" que ha fet les delícies de grans i petits!



4 comentaris:

  1. Senzillament genial!! Aquesta estructura és molt impactant, quan la vaig descobrir vaig al·lucinar! i l'he utilitzat un parell de vegades. Les persones que la reben sempre es sorprenen. La idea dels "monstres", extraterrestres o el que siguin em sembla fantàstica. Un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! L'estructura deixa bocabadat a tothom que no està en el món de l'scap, jejeje! Els "monstres" són minions, uns personatges de la pel·lícula de dibuixos "DespicableMe" que a les meves filles (de 2 i mig i quasi cinc anys) els encanta.

      Elimina
  2. Quina xulada! a la teva filla segur que se li cauría la baba, que la mama li fes una cosa tan espectacular!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, guapa! Va al•lucinar força i se la disputava amb sa germana, jejeje!
      Ara tinc pendent acabar-ne una de Frozen per a la gran. Buf!

      Elimina