divendres, 25 de juliol del 2014

Targeta aniversari

L'amic de qui us parlava en aquesta entrada, feia anys al cap de molt poquet de veure'ns i, és clar, vaig voler fer-li una targeta desitjant-li tota la felicitat possible.

El disseny vaig extreure'l d'aquí i és molt clean&simple, com m'agrada a mi: cartolina decorada de l'Aldi (sí, sí, de l'Aldi!), troquels de LawnFawn, base d'AmericanCrafts (que bé treballa aquesta gent!) i un toc de color amb cartolina rosa.

El resultat, aquí el teniu:



Espero que us agradi!

2 comentaris:

  1. Quina idea més xula!!!!! m'encanta!!! és molt original, senzilla i neta (esticl que m'agrada molt però que no hi ha manera que posi en pràctica jo, jajajaja). Encara et falta el botonet de seguidors, eh?, jejejej. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel teu comentari, Montse!
      Ja veus que jo no sóc capaç de sortir del clean&simple, al revés que tu, jejeje!

      Elimina